Angajăm Office Manager la Kiwi Agency!

Știm, știm, când ai văzut Office Manager probabil că te-ai gândit: ”ăștia caută o secretară și i-au dat un nume fancy 🙁 ”.

Dar pentru că ai intrat totuși să citești anunțul, avem o surpriză: jobul pe care îl oferim NU este unul de secretar/ă (a nu se înțelege că jobul de secretar/ă nu este și el valoros, pentru că este. E doar diferit). Îți prezentăm imediat cerințele concrete, dar înainte o să-ți spunem în cuvinte simple esențialul pe care ni-l dorim în persoana care ni se va alătura ca și Office Manager la Kiwi.

Ne dorim o persoană care, când va intra în fiecare zi pe ușa biroului, va privi în jurul ei și se va gândi:

  • Cum pot face acest birou să funcționeze cât mai bine astăzi, prin activitatea mea?
  • Cum le pot face viața mai ușoară oamenilor care lucrează în acest birou, astfel încât ei să se poată concentra să performeze pe proiectele de marketing ale agenției?

Vei vedea că multe dintre cerințele acestui job sunt administrative. Dar în același timp, poziția pe care o oferim este una de leadership, centrală în business, și are contact cu aproape tot ce se întâmplă la Kiwi. Vei avea numeroase oportunități de a-ți folosi (și dezvolta) abilitățile de leadership, pentru că prin ceea ce faci tu, vei impacta ziua de lucru pentru toți oamenii care lucrează în acest birou. Nu va fi neobișnuit ca cineva din echipă să discute cu tine despre cum i-a îmbunătățit performanța și motivația faptul că te-ai ocupat să primească în timp util un nou monitor, de exemplu. Sau, când organizăm tabere, vei vedea bucuria de pe fețele participanților, care poartă tricourile și șepcile inscripționate frumos, de care tu te-ai ocupat să fie printate, cu ajutorul unor colaboratori ai agenției.

Sunt numeroase satisfacții pe care le ai în acest job dacă lucrezi la Kiwi. Și pe lângă oamenii faini din echipă, mai ai un mare avantaj: ai ocazia să și avansezi în carieră. Ceea ce astăzi este un post de Office Manager, în câțiva ani poate evolua către un post senior, de Chief Operations Officer. Nu este o garanție, dar ca și Office Manager ești unul dintre principalii candidați pentru un astfel de rol în viitor, datorită contactului pe care îl ai cu toate ramurile afacerii. Noi toți (împreună cu tine) dezvoltăm în fiecare zi afacerea prin activitatea noastră. Iar la un moment dat va fi suficient de complexă încât să necesite o persoană cu experiență care să conducă tot ceea ce ține de operațiuni.

Dar să revenim la postul actual, cel de Office Manager.

Vei avea ocazia să intri în contact cu proiecte din mai multe domenii, care au obiective diverse. Contribuția ta va fi una importantă pentru o desfășurare cât mai bună a activității în cadrul agenției iar asta îți va oferi un mediu de lucru stimulant, care îți va pune în valoare creativitatea și ideile inovative (ai citit bine, este loc din plin pentru creativitate și inițiative). Vei întâlni des provocări și vei fi pus în cazuri în care trebuie să iei singur/ă decizii în legatură cu soluțiile implementate.

Pentru postul pe care îl oferim nu sunt obligatorii studii superioare în domeniul administrativ sau contabil. Dacă propui soluții care funcționează, ești persoana potrivită și ne dorim să ni te alături la Kiwi Agency pentru a face acest lucru împreună.

Ce anume faci dacă ești Office Manager în cadrul agenției noastre:

  • Te ocupi de partea administrativă (întocmire facturi, contracte, rapoarte);
  • Realizezi diverse plăți (impozite, facturi, chirii etc);
  • Te ocupi de partea de aprovizionări și achiziții, care să asigure buna desfășurare a activității biroului;
  • Păstrezi legătura cu contabilitatea (angajări, pontaje, flutarași de salariu, protecția muncii și evidența concediilor);
  • Gestionezi cererile de oferte și interacțiunile cu diverși furnizori de servicii pentru noi.
  • Discuți cu ceilalți colegi despre diverse idei de îmbunătățire a mediului de lucru și te ocupi de implementarea lor, odată ce sunt aprobate și bugetate.
  • La început vei lucra îndeaproape cu Key Account Managerul nostru, pentru a prelua corect informațiile și procedurile de care vei avea nevoie.

Cum știi dacă ești candidatul ideal pentru acest post?

  • Ai minime cunoștințe administrative, financiare și contabile;
  • Ești o persoană foarte organizată și te educi încontinuu (acestea nu sunt doar simple cuvinte: vei avea nevoie de aceste abilități în munca ta de zi cu zi);
  • Știi să folosești foarte bine diverse tool-uri online (excel, word, google drive, plăți online);
  • Chiar dacă în majoritatea timpului lucrezi singur/ă, colaborezi bine cu ceilalți membri ai echipei atunci când este necesar;
  • Lucrezi bine pe bază de feedback și te adaptezi rapid la situații neprevăzute;
  • Ești o fire perseverentă, cu abilități de comunicare peste medie;
  • Îți dorești să lucrezi într-un mediu profesional, să aduci un impact asupra unor proiecte locale și naționale, dar și să îți dezvolți încontinuu abilitățile pentru a putea susține performanța pe termen lung în cariera ta;
  • Ai carnet de conducere;
  • Cunoști limba engleză cel puțin la nivel mediu.

Ce îți oferim dacă vei lucra la Kiwi Agency?

  • Posibilitatea de a avea un impact semnificativ asupra unor importante proiecte locale dar și naționale;
  • Garanția că toate ideile tale vor fi luate în calcul;
  • Salariu fix, pe care îl vei primi de fiecare dată, fară întârziere;
  • Distracție (obligatoriu);
  • O echipă de profesioniști care este nerăbdătoare să te cunoască;
  • Materiale de studiu și training-uri pentru a te susține în dezvoltarea ta profesională;
  • Spațiu de lucru inovativ și modern;
  • Un birou doar al tău, la care să te simți cât mai confortabil/ă și relaxat/ă;
  • Laptop pe care să îți desfășori activitatea;
  • Cărți de vizită;
  • Teambuilding-uri periodice;
  • Atmosferă plăcută;
  • Te poți destinde oricând cu muzică;
  • Posibilitatea de a scrie și publica articole pe blogul agenției, unde să îți prezinți expertiza unui public interesat;
  • Cafea, ceai, apă la discreție și periodic alte bunătăți.

Dacă tu consideri că te regăsești în cele de mai sus, așteptăm CV-ul tău, pe adresa hello@kiwiagency.ro. Noi le vom studia cu interes și dacă vom considera că ai putea fi persoana potrivită pentru acest post te vom contacta pentru a stabili un interviu.

Detalii despre Kiwi Agency și serviciile noastre găsești aici https://kiwiagency.ro/

Distribuie acest articol pe retelele tale preferate de Social Media

Despre Autor

Marius Negroiu
Marius Negroiu

Key Account Manager @ Kiwi. Imi place marketing-ul, dezvoltarea de business in general si putin de tot distractia :). Love what you do & do what you love.

Localizare




Site Map

Contacteaza-ne


Academician Petre P. Negulescu Nr.12 Timisoara