Meseria de copywriter este una dintre cele mai importante din domeniul marketingului și al publicității. Nu este o meserie ușoară și nu este pentru oricine. Necesită efort concentrat și un nivel de ambiție peste medie. Dar dacă ai deja puțină
Află cum faci o lansare de succes în online la Gomag Virtual Summit 2018 [LIVE]
N-a trecut foarte mult timp de la #TabăraLuiKiwi și anunțăm iar un mega eveniment, de data asta organizat de echipa Gomag, colegii noștri într-ale comerțului online din Baia Mare. Probabil ai auzit de Gomag. Sau ai văzut răspunsurile și sfaturile
Angajăm Office Manager la Kiwi Agency!
Știm, știm, când ai văzut Office Manager probabil că te-ai gândit: ”ăștia caută o secretară și i-au dat un nume fancy 🙁 ”. Dar pentru că ai intrat totuși să citești anunțul, avem o surpriză: jobul pe care îl oferim
Facebook Ads: Tipuri de audiențe disponibile pe Facebook
Dacă folosești deja Facebook Ads pentru promovarea afacerii tale știi că ai posibilitatea de a targeta publicul țintă in diverse moduri pe platformă. Așadar, încep prin a-ți spune că există trei categorii mari de audiențe pe Facebook: audiență personalizată; audiență asemănătoare;
Ce înseamnă să fii Programator într-o echipă – pe înțelesul tuturor
Salutare Mă numesc Alex, și sunt Front End Developer la Kiwi. M-am gândit să scriu și eu câteva cuvinte mai ales pentru cei cărora partea de programare vi se pare prea complicată, sau nu ați înțeles exact ce presupune. Activitatea
De ce este important să te folosești de Materiale Video în Promovarea Brandului Tău?
Nu cred că mai este o noutate faptul că utilizarea video-urilor în marketing este în continuă ascensiune. Mai mult decât atât, folosirea video urilor în social media și nu numai, nu este sau va rămâne un simplu trend. De exemplu
Recomandare de carte: Small Data, de Martin Lindstrom
It’s a good day for a great book! Așa că am o recomandare de carte pentru tine. Este o carte pe care am citit-o destul de recent și care mi-a influențat gândirea și perspectiva asupra muncii. Este vorba despre Small
Verifică dacă ai scris un titlu bun prin 3 Pași Simpli
Titlul, click-ul și vânzarea De cele mai multe ori atunci când ne promovăm în fața potențialilor clienți printr-o reclamă, avem o singură șansă. Titlul. Acesta face omul să dea click, sau să citească mai departe. Titlul este o bătălie crucială
Cum să începi promovarea online a afacerii tale – mindset-ul și uneltele primilor pași
Sunt Cătălin, senior copywriter la Kiwi, și vreau să îți ofer niște sfaturi care consider că vor fi foarte valoroase pentru tine dacă le citești, dar în special dacă le aplici. Sfaturile de mai jos vin din experiența pe care
How To Feedback
Cum să ceri, cum să oferi și cum să primești feedback