Să vă povestesc de ce este bine să folosim emoticoanele (emoji) în promovarea online

Să vă povestesc de ce este bine să folosim emoticoanele (emoji) în promovarea online

 

Vrei ca pagina ta de Facebook să fie prietenoasă, mai aproape de publicul tău țintă sau de pontețialii clienți?

Probabil, răspunsul este ”da”. Atunci, am o întrebare: Te-ai gândit să folosești emoticoanele?

Emoticoanele (EMOJI), acele caractere și smiley-uri simpatice și creative (oarecum) sunt chiar un instrument bun de a interecționa cu fanii paginii.

Emoji sau emoticoanele fac parte din limbajul de zi cu a zi a 92% din populația globală online. 6 miliarde de emoji-uri sunt folosite în aplicații peste tot pe suprafața globului pământesc. Nu numai că este limbajul care are cea mai rapidă evoluție din lume, ajungând să aibă până și o definiție în dicționarele Oxford în 2013, dar avem și o Zi Internațională Emoji, sărbătorită pe 17 iulie.

În plus, cu toții folosim emoji-uri, într-o măsură mai mică sau mai mare. Dacă mai ai vreun dubiu, cuvântul anului 2015 în Dicționarele Oxford a fost „emoji care râde cu lacrimi”.

 

Emoji-urile sunt exact limbajul de care generația noastră are nevoie. Imaginile folosite sunt capabile să rezume și să evoce emoția pe care dorim să o transmitem, iar pentru o afacere online, folosirea emoticoanelor este o mișcare spontană și încă originală prin care îți poți surprinde publicul.

Acum să vedem câteva exemple concrete pe Facebook.

După cum știm, pe Facebook avem 6 emoji noi, ca și reacții pe lângă tradiționalul buton de like, echivalente pentru “ador”, “haha”, “uau”, “tristețe” și “furie”. Publicul le-a primit cu entuziasm deși mulți încă așteaptă butonul de dislike.

#exemplu1

 

Folosirea emoticoanelor poate transmite emoția. Zilnic folosim pe Facebook, Messeger cel puțin câteva emoji, involuntar.

#exemplu2

 

#exemplu3

 

O altă metodă prin care poți să folosești emoji pe Facebook este să explici în descrierea postării modul în care te simți. Adică, să selectezi ”feeling” după care selectezi un emoji care corespunde cu postarea și starea ta.

 

Ca o mică recapitulare, postarea trebuie să fie clară, nu să fie greu de descifrat prin emoji-uri. Nu încerca să forțezi nota cu aceste emoticoane.

În concluzie, de ce este bine să folosim emoticoanele:

  • sunt scurtături în comunicarea scrisă;
  • cu toții folosim emoji-uri, într-o măsură mai mică sau mai mare;
  • este în trend;
  • oamenii de știință au descoperit că atunci când ne uitam la un smiley face, îl identificăm precum o față umană reală, iar creierul reacționează în același mod.

 

Distribuie acest articol pe retelele tale preferate de Social Media

Despre Autor

kiwiadmin