Nou în testarea reclamelor pe Facebook: Dynamic Creative Ads

Orice marketer își dorește ca reclamele pe care le face să îi aducă rezultatele cele mai bune. Iar orice marketer bun știe că asta înseamnă testare, testare, testare. Ce text convertește mai bine? Ce imagine? Mă ajută butonul acesta de CTA? Toate sunt întrebările la care răspunzi cu cifre – după ce testezi.

Facebook a introdus de curând o opțiune nouă pentru crearea reclamelor – Dynamic Creative. Dacă nu ai folosit încă această opțiune, îți voi arăta pas cu pas cum faci asta.

Nu mai lungim vorba, trecem direct la fapte.

Deci, cum folosești Dynamic Creative?

  1. Alege tipul de campanie dorit și denumește campania (pentru exemplu, vom folosi Trafic).

2. În Ad Set, activează opțiunea Dynamic Creative și alege bugetul, perioada și audiența pe care dorești să ruleze reclama ta.

3. În Ad, alege pagina în numele căreia vrei să creezi reclama și introdu adresa website-ului. Sub website, îți vor apărea câmpurile de Text, Headline, News Feed link description și Call to action, așa cum poți vedea și în imaginea de mai jos, iar în dreptul fiecărui câmp ai un buton +Add. Folosind butonul, vei putea adăuga mai multe variante de texte. De asemenea, poți adăuga și mai multe imagini dacă vrei să testezi.

În partea dreaptă, la preview, ai opțiunea de Ad variations, cu butonul de View More Variantions. Astfel poți previzualiza variantele de reclame create.

După ce ești mulțumit de variantele create, nu-ți rămâne decât să rulezi campania și să urmărești rezultatele pentru fiecare ad, pentru a vedea care „câștigă” testul.

Spor la treabă!

Distribuie acest articol pe retelele tale preferate de Social Media

Despre Autor

Antonia Zărnescu
Antonia Zărnescu

PR Executive la Kiwi de doi ani și un pic. Pasionată de digital, de tot ce mișcă în marketingul online și iubitoare înrăită de pisici. Te țin la curent cu noutăți din social media și digital marketing.

  • Alexandru Bialis

    Foarte util articol.