Fulfillment: ce înseamnă să ai marketing bun

Fulfillment: ce înseamnă să ai marketing bun

Astăzi vreau să vă povestesc despre fulfillment, despre ce înseamnă și ce relevanță poate avea pentru tine ca și potențial client al unei agenții.

Am structurat pe puncte ideile principale:

  1. Să începem cu începutul: în 2016 ai nevoie de marketing ca să fii auzit.

Nu mai este ceva opțional, orice afacere dacă speră să crească trebuie să se ocupe de latura asta a promovării.

Orice persoană are zeci și sute de alternative la ceea ce oferi. Cumva trebuie să te faci auzit, în special publicului tău țintă. Cum faci asta? Prin marketing.

  1. Imaginea unui brand trebuie să fie coerentă. Suntem  constant bombardați cu informații de toate felurile și din acest motiv căutăm siguranță în brandurile noastre. Trebuie să știm exact ce ni se oferă de la un brand ca să putem avea încredere în el. Încrederea este cea care vinde, întotdeauna. Fără excepție.
  2. Imaginea unui brand se formează pe platforme multiple: Word of mouth (recomandări), media tradițională, social media, print etc.

Potențialii consumatori interacționează pe canale diferite cu un brand și orice firmă care se respectă oferă posibilități multiple acestora pentru a stabili încredere, coerență și accesibilitate.

Ex.: multă lume caută direct pe Facebook informații despre un brand, folosindu-l ca pe un motor de căutare și pagina de FB pe post de website. Alte branduri au construit following uriaș pe Twitter. Iar unii încă se ghidează după reclamele auzite la radio.

  1. Pentru muncă de calitate ai nevoie oameni specializați în respectivele domenii: grafică, copywriting, PR, evenimente, design interior, arhitectură etc.

Ideea este simplă: nu pui un zidar să-ți construiască mobilă sau un make-up artist să-ți zugrăvească apartamentul.

Fiecare element care contribuie la imaginea brandului trebuie să fie cât se poate de calitativ și să fie alcătuit după necesitățile reale ale brandului determintate de market research, nu după impresii nefondate și presupuneri.

  1. Pentru coerență trebuie ca responsabilii de marketing să conlucreze strâns pe toate aspectele proiectului: aici este partea care doare cu adevărat.

Degeaba ai acces la experți de primă mână dacă aceștia au viziuni diferite în legătură cu direcția în care merge brandul. Pentru a garanta coerență imaginii unei firme trebuie ca acești specialiști să fie în același departament… și asta ne duce la conceptul de fulfillment.

Fulfillment înseamnă împlinire, și în acest context particular împlinirea înseamnă că expertul tău în marketing se ocupă de absolut tot.

  • Research
  • Social media
  • Website
  • Newsletters
  • Blog posts
  • Print
  • Evenimente
  • Spoturi radio/TV
  • Reclame web

Absolut tot.

Într-un domeniu cu atâtea ramificații, de multe ori se produc încurcături, mici probleme, mici incoerențe cu care doar o echipă se poate confrunta eficient. Neprevăzutul este la el acasă atunci când trebuie să lucrezi cu zeci de colaboratori.

Și aici intervine agenția.

Trebuie refăcut un banner pentru print în 28 de minute?

A dat eroare softul pentru managementul e-mailurilor?

Trebuie să organizezi un eveniment într-un ritm alert?

În teambuilding, în lipsa semnalului la telefon, am mers câțiva km pentru a găsi 4G pentru a trimite niște comunicate.

 

Când s-a terminat bateria la laptop am găsit un magazin/bar care ne-a pus la dispoziție o priză.

 

Fulfillment înseamnă să ai încredere în cineva să-ți ia de pe umeri munca. Înseamnă că specialiștii pot să muncească în condiții (cât se poate de) optime pentru rezultatele cele mai bune.

Fulfillment, pentru o firmă înseamnă că se poate concentra pe ce face cel mai bine, și poate lăsa imaginea și publicitatea în mâinile unor specialiști.

Vă mulțumesc pentru atenție,

Cătălin

 

Distribuie acest articol pe retelele tale preferate de Social Media

Despre Autor

Cătălin Bocăeț
Cătălin Bocăeț

Senior Copywriter, scriu mult și citesc și mai mult. Am multe idei, le testez și apoi scriu articole cu rezultatele.

Localizare




Site Map

Contacteaza-ne