Ce nu știai despre vânzările online și îți poate tripla profitul

Ce nu știai despre vânzările online și îți poate tripla profitul

 

Trăim în era vitezei și asta se aplică chiar și vânzărilor, mai ales în mediul online acolo unde ai doar câteva secunde pentru a-l convinge pe cel care a intrat pe site-ul tău să cumpere.

Marketingul joacă un rol crucial pentru afacerea ta și din ce în ce mai mulți oameni au început să aprofundeze acest domeniu.

Dacă vrei să-ți crești vânzările și implicit profitul, articolul de azi îți va fi de un mare folos atunci când vine vorba de online, și nu numai.

Este bine cunoscut faptul că luăm decizii emoțional și le justificăm în mod rațional, inclusiv decizia de cumpărare.

Psihologia cumpărătorului, online sau offline, ne spune că suntem motivați de unul dintre cele două impulsuri: dorința de a câștiga și/sau frica de a pierde.

Cele mai multe afaceri online cunosc aceste două principii și chiar le aplică în paginile de prezentare ale produselor acolo unde poți vedea: beneficiile produsului  (ceea ce vei câștiga ) și de multe ori “ce pierzi dacă nu cumperi produsul nostru”.

Problema e că deși comercianții atacă” ambele emoții, de multe ori nu e de ajuns pentru ca cel din fața calculatorului să ia decizia de a cumpăra.

Ceea ce le lipsește multor întreprinzători online este cea de a treia emoție care aproape că garantează vânzarea.  Această emoție este ÎNCREDEREA.

Dacă la început m-ai făcut să văd ce câstig sau ce pierd în cazul în care cumpăr sau nu produsul tău,  și am luat decizia că am nevoie de un astfel de produs, ce crezi că mă va face să îl cumpăr exact pe al tău?

Răspunsul, după cum am spus și mai sus, este încrederea.  Trebuie să mă faci să SIMT că am încredere în tine și că de la tine e cel mai bine să cumpăr.

Dacă nu știi cum să îi faci pe oameni să aibă încredere în tine atunci îți voi arăta o modalitate concretă și foarte bună de a face asta.

TESTIMONIALELE – sunt cea mai eficientă unealtă prin care îi poți convinge pe oameni să cumpere produsul tău pentru că ele fac transmiterea încrederii către tine.

Testimonialele sunt cele care îți credibilizează produsul/serviciul și cele care îi fac și pe ceilalți să aibă încredere că pot cumpăra de la tine.

Mai jos îți voi relata câteva tipuri de testimoniale pe care și tu le poți folosi pentru a vinde mai mult.

(Partea interesanta este ca acestea se pot obține in mod gratuit, fără ca tu sa cheltui nici macar un leu.)

Recomandările:

Gândește-te cum ai proceda tu: ai cumpăra de pe un site care îți promite marea cu sarea sau de pe un site care îți promite la fel de multe dar de pe care prietenul tău cel mai bun îți spune că și el a cumpărat și că e foarte mulțumit?  Cel mai probabil vei cumpăra la recomandarea prietenului tău pentru că ai ÎNCREDERE în acesta.

Și noi la Kiwi folosim această metodă pentru că este probabil cea mai puternică și eficientă atunci când vine vorba de atragerea unor noi clienți care să cumpere ceea ce tu oferi.

Cunosc firme care nu au un site super strălucit și nu sunt cei mai cunoscuți online, dar cu toate astea au vânzări foarte mari datorită faptului că oamenii îi recomandă.

De fiecare dată când ofei un produs sau un serviciu cuiva, cere-i să te recomande mai departe.

Video-urile:

Dovezile Video sunt o altă modalitate foarte bună prin care îi poți influența pe ceilalți să cumpere ceea ce tu oferi.

Probabil ai mai văzut pe unele site-uri anumite clipuri în care oamenii vorbesc despre produsul prezentat și cum acesta i-a ajutat pe ei.

Același lucru îți recomand să îl faci și tu. Cere-le clienților să îți ofere părerea lor despre produsul tău într-un scurt video de maximum 1 minut, și pune aceste dovezi pe pagina produsului sau serviciului tău.

Mărturii scrise:

Indiferent de ceea ce vinzi, oamenii sunt obișnuiți să “comenteze” pozitiv sau negativ ceea ce tu oferi. Toate aceste păreri, fie că vin pe facebook sau prin email, sunt mană cerească pentru tine pentru că le poți selecta și (cu acordul lor) le poți folosi pentru a transmite încredere pentru produsele tale.

Stele sau notă”

Probabil ai observat pe foarte multe site-uri acele 5 steluțe prin care poți oferi o notă după ce ai cumpărat produsul respectiv.

Probabil ai observat pe foarte multe site-uri acele 5 steluțe prin care poți oferi o notă după ce ai cumpărat produsul respectiv.

Marii retaileri au început să folosească această metodă din ce în ce mai des pentru că știu cât de eficientă este și asta pentru că de cele mai multe ori tindem să cumpărăm produsele care sunt notate cu aproape 5 stele decât cele cu o stea, care au notă mică.

Ca un mic secret,  dacă ești atent, ai să vezi că produsele cu rangul cel mai bun au prioritate în pagină, fiindu-ți promovate primele.

Există și posibilitatea să te afli la început de drum și să nu ai acces la aceste testimoniale. Ceea ce poți să faci aici este să oferi produsul sau serviciul tău GRATUIT la un grup mic de oameni/prieteni și să le ceri părerea, video sau scris, după care să o folosești. Nu uita să le ceri să te recomande.

Dacă ai găsit acest articol util și ți-a plăcut, te rog să ne recomanzi printr-un share.

 

Distribuie acest articol pe retelele tale preferate de Social Media

Despre Autor

kiwiadmin