Câțiva pași simpli pentru a scrie copywriting de calitate

Câțiva pași simpli pentru a scrie copywriting de calitate

 

Orice tip de afacere deții, fie că e un business de dimensiuni mici sau medii, un cont de eBay sau orice magazin online, înțelegând fundamentele copywritingului orientat spre vânzări, te poți propulsa pe drumul spre succes. Copywritingul este o unealtă prețioasă de marketing și este cheia funcționării corecte a întregului proces de marketing.

Un conținut bine construit nu înseamnă că trebuie să-ți dea prea multe bătăi de cap, să fie inundat de paragrafe bolduite sau să fie scris cu majuscule. Mesajul trebuie să stea în picioare de unul singur, fără să existe din abundență limbaj de vânzări obositor. Copywritingul de succes se poate atinge respectând câțiva pași simpli.

  1. Exploatează toate beneficiile produsului pe care încerci să-l vinzi

Explică-i clientului care sunt beneficiile pe care i le poate aduce produsul tău, cum îl poate ajuta. Pune în cuvinte, în cea mai simplă manieră, de ce produsul tău e cel mai bun de pe piață, mai bun decât al competitorilor tăi, bazat pe valoarea adăugată pe care o aduce clienților. Cheia este să înțelegi toate beneficiile sale, pentru a le putea transmite astfel încât audiența să se familiarizeze și să relaționeze cât mai bine cu el.

  1. Exploatează punctele slabe ale concurenței

Pentru a scrie copywriting convingător, este esențial să știi ce diferențiază produsele sau serviciile pe care le oferi de cele ale concurenței. Trebuie să te documentezi atent în legătură cu produsele concurente, pentru a putea scoate în evidență plusurile și avantajele pe care le au produsele tale.

  1. Cunoaște-ți publicul țintă

Este jobul unui marketer de a ținti exact acolo unde trebuie pentru a genera vânzări și conversii cât mai mari. În majoritatea business-urilor, 20% din populație este responsabilă pentru 80% din vânzări (Regula 80/20), iar acel 20% trebuie evaluat. Creează un profil demografic al celui mai valoros client, pentru a putea promova ceea ce vinzi în cel mai bun mod. Atunci când te documentezi despre audiență, ține cont de următoarele caracteristici: sex, vârstă, etnie, statut familial, venit, ocupație și interese.

  1. Explică publicului ce are de câștigat

Stabilește care sunt obiectivele promovării obiectului respectiv. Fii foarte explicit despre modul în care produsul tău îi va ajuta să-și îmbunătățească anumite aspecte ale vieții lor, să-i facă să se simtă mai bine, cum pot să economisească bani și timp, descriind beneficiile obiectului. Ține minte – produsul este mult mai puțin important decât abilitatea sa de a îndeplini nevoile clientului.

  1. Concentrează-te pe „tu” în loc de „noi”

Folosește un mod de adresare direct, la persoana a II-a singular. În loc să nuanțezi ce face business-ul tău pentru clienți, scoate în evidență nevoile clientului, pune-le pe acestea pe primul plan. Însă, atunci când stabilești ce tone of voice vei folosi, ține cont și de mediul în care plasezi reclama, evitând să dai mult prea multe informații. Păstrează totul cât mai simplu.

  1. Include un call-to-action

Scopul fiecărui produs de marketing este de a genera un răspuns din partea publicului țintă. Un call-to-action este elementul care dictează ce va urma, de exemplu „Vizitează magazinul nostru online” sau „Sună-ne acum pentru mai multe informații”. Acesta este cel mai important pas în a-ți face perceput mesajul, dându-i audienței ocazia să răspundă și să acționeze în mod cât mai facil.

  1. Asigură garanția produsului

Menționează toate aspectele pozitive ale produsului tău, păstrând limite legale și fără să faci promisiuni pe care obiectul vânzării nu le îndeplinește. Nu ți-ai dori să-ți creezi o reputație negativă din cauza unor informații greșite, de aceea nu se recomandă să exagerezi privind următoarele aspecte: gratuitate, garanție, cel mai bun produs, fără riscuri, fără costuri, fără obligații, 100% sigur și așa mai departe.

  1. Citește de două ori

Nu în ultimul rând, pentru credibilitatea solidă a business-ului tău, citește încă o dată înainte de lansa un text – asigură-te că nu ai erori gramaticale sau ortografice. Astfel de greșeli denotă dezinteres, iar acest lucru scade încrederea clienților în produsul tău. Livrează un conținut impecabil, pentru a fi perceput ca atare.

Acum că ai aceste piste sigure, documentează-te corespunzător și vei vedea cum conținutul pe care-l creezi va genera rezultatele dorite. Nu-ți fie frică să îți asumi riscuri mici și să înveți din greșeli. Ține cont de aceste sfaturi și vei culege roadele unei rate crescute de conversii!

Ai citit cu atenție articolul? Acum că știi să faci copywriting bun, apelează la Kiwi Agency și lasă-ne pe noi să facem asta pentru tine: www.kiwiagency.ro.

 

Distribuie acest articol pe retelele tale preferate de Social Media

Despre Autor

kiwiadmin
kiwiadmin

Localizare




Site Map

Contacteaza-ne


Academician Petre P. Negulescu Nr.12 Timisoara