Angajăm Customer Care Specialist la Kiwi Agency

Nivel de experienţă: Mediu (minim 1-2 ani)
Poziţie full-time
Timişoara

Salut!

Sunt Doru Pelivan, CEO la Kiwi Agency. 

Şi azi am o invitaţie pentru o singură persoană – dar nu este pentru oricine. 

Invitaţia este să mi te alături mie şi colegilor mei în echipa Kiwi, pe postul de Customer Care Specialist.

De ce spun că nu este pentru oricine? 

Pentru că nu îmi doresc să candideze oameni care doar au avut un simplu job de relaţii cu clienţii în trecut. 

Sunt în căutarea unei persoane care pe lângă 1-2 ani de experienţă, să mai aibă un atu: să-şi dorească să se implice activ în misiunea importantă pe care o avem la Kiwi Agency pentru următorii mulţi ani.

Încă de dinainte să pun bazele agenţiei, dorinţa mea a fost ca prin Kiwi să promovăm produsele şi serviciile care fac vieţile oamenilor mai bune. Asta am făcut în toţi aceşti ani.

Iar pentru următorii ani vom face asta în principal prin promovarea de produse educaţionale de calitate, în mediul online. 

Şi chiar dacă lucrurile au devenit mai complexe în ultimii ani, un lucru rămâne neschimbat. 

Oamenii pun mare preţ pe relaţia umană.

Iar eu ştiu un lucru: atâta timp cât vom oferi oamenilor o experienţă şi o conexiune umană autentică, ei vor continua să revină mereu şi mereu. Şi să investească în produsele educaţionale pe care le promovăm. 

Un produs educaţional de calitate trebuie să aibă 2 elemente esenţiale. Să ofere un proces educaţional excepţional şi o relaţionare autentică între autorii cursului şi clienţi.

De partea educaţională ne ocupăm noi, împreună cu autorii cu care lucrăm.

La fel şi de partea de relaţionare autentică – suntem prezenţi şi implicaţi. 

Dar aici, TU ne poţi ajuta foarte mult.

Oamenii care achiziţionează produse educaţionale au diferite nevoi: uneori au nevoie de detalii suplimentare sau au întrebări. 

Alteori s-ar bucura ca cineva să-i informeze la timp când au acces la super oferte.

Sau pur şi simplu sunt ocupaţi şi îi ajută când cineva le reaminteşte să facă o acţiune importantă (de exemplu plata unui avans înainte de data limită).

Pur şi simplu au nevoie să ştie că pot oricând să pună mâna pe telefon sau să scrie pe chat, iar cineva să le răspundă cu o atitudine amabilă şi cu dorinţa sinceră de a-i ajuta.

Iar asta creează pentru tine oportunitatea jobului de Customer Care Specialist la Kiwi.

 Există 3 cerinţe esenţiale pentru acest post 

  • Trebuie să-ţi facă plăcere să vorbeşti cu oamenii 
  • Să-ţi doreşti sincer să-i ajuţi
  • Şi să fii o persoană activă, cu iniţiativă

Pentru că în acest job vei interacţiona zilnic cu oameni – fie la telefon, fie în scris (prin e-mail sau chat).

Aşa că suntem în căutarea unui om activ, care vine cu propuneri şi iniţiative ca să îmbunătăţim experienţa clienţilor. Nu ne dorim o atitudine pasivă din partea ta.

O să primeşti procedurile noastre actuale, dar avem aşteptarea să participi la îmbunătăţirea lor în timp.

Ce anume faci dacă ești Customer Care Specialist  în cadrul agenției noastre:

  • Soluţionezi cererile venite de la clienţi prin telefon, chat sau e-mail. Evident, când ai nevoie, poţi apela şi la ceilalţi colegi din echipă.
  • Oferi informaţii şi detalii suplimentare la telefon. Unii oameni preferă comunicarea verbală şi îi ajută să îi sprijinim astfel.
  • În interacţiunile cu clienţii, le comunici diverse oferte. De exemplu, dacă un client cu care vorbeşti e eligibil pentru o super reducere, va vrea să fie informat în timp util de asta.
  • Obţii feedback important de la clienţi, fie pozitiv, fie negativ. Folosim apoi acel feedback ca să informăm deciziile următoare.
  • Ţii evidenţa plăţilor şi gestionezi situaţii multiple (cu ajutorul unor tool-uri). Aici e partea de gestiune, cu tabele şi atenţie la detalii.
  • Monitorizezi plăţile recurente şi faci follow-up atunci când e necesar. Unele produse funcţionează pe bază de abonament şi clienţii au nevoie de sprijin din când în când.
  • Lunar întocmeşti rapoarte cu statusul proiectelor. Nu vei face toată ziua rapoarte, dar e esenţial să ţinem o minimă evidenţă, ca să putem lua decizii informate.
  • Şi aprobi cererile de intrare în comunitatea Kiwi Marketer.

Cum știi dacă ești candidatul ideal pentru acest post?

  • Primul şi cel mai important lucru este să-ţi facă plăcere să interacţionezi cu oamenii. Să fii o fire sociabilă, empatică, să îi întâmpini cu o atitudine primitoare.
  • Îţi doreşti sincer să ajuţi oamenii. Clienţii noştri nu au probleme extrem de complicate, dar când eşti dornic să-i ajuţi, asta se simte, iar ei o apreciază.
  • Ai iniţiativă, eşti o fire activă. Porneşti de la procedurile noastre, dar faci şi tu propuneri pentru cum am putea oferi şi mai bine acest suport clienţilor.
  • Eşti o persoană organizată. Nu trebuie să fii cel mai ordonat om din Univers, dar pentru gestiunea unor informaţii importante e nevoie să fii ordonat şi atent la detalii.
  • Știi să folosești foarte bine diverse tool-uri online (excel, word, google drive, plăți online).
  • Ești o fire perseverentă, cu abilități de comunicare peste medie.
  • Dacă ai experienţă sau ai o pasiune pentru domeniul vânzărilor, e un avantaj. Înseamnă că ai interacţionat deja cu oameni într-un astfel de context şi îl înţelegi din practică.
  • Îți dorești să lucrezi într-un mediu profesional şi să aduci un impact asupra unor proiecte locale și naționale. Dar și să-ți dezvolți încontinuu abilitățile pentru a putea susține performanța pe termen lung în cariera ta.
  • Cunoști limba engleză cel puțin la nivel mediu.

Ce îți oferim dacă vei lucra la Kiwi Agency?

  • Posibilitatea de a avea un impact semnificativ asupra unor importante proiecte locale și naționale.
  • Garanția că toate ideile tale vor fi luate în calcul.
  • Salariu fix, pe care îl vei primi de fiecare dată, fară întârziere.
  • Bonusuri procentuale bazate pe indicatori de performanță.
  • Distracție (obligatoriu).
  • O echipă de profesioniști care este nerăbdătoare să te cunoască.
  • Materiale de studiu și training-uri pentru a te susține în dezvoltarea ta profesională.
  • Spațiu de lucru inovativ și modern.
  • Un birou doar al tău, la care să te simți cât mai confortabil/ă și relaxat/ă.
  • Laptop pe care să îți desfășori activitatea.
  • Cărți de vizită.
  • Teambuilding-uri periodice.
  • Atmosferă plăcută.
  • Te poți destinde oricând cu muzică.
  • Cafea, ceai, apă la discreție și periodic alte bunătăți.

Ai aflat ce ne dorim de la tine şi ai aflat ce îţi oferim dacă ni te alături la Kiwi.

Acum rămâne ca tu să iei o decizie: dacă îţi doreşti să vii alături de noi în misiunea noastră.

Aplică acum pentru postul de Customer Care Specialist

Îţi reamintesc că postul de Customer Care Specialist pe care îl oferim acum este o poziţie full-time, în Timişoara şi necesită un nivel mediu de experienţă (1-2 ani).

Dacă tu consideri că te regăsești în cele de mai sus, aștept CV-ul tău, pe adresa hello@kiwiagency.ro. Îl voi studia cu interes și dacă voi considera că ai putea fi persoana potrivită pentru acest post te voi contacta pentru a stabili un interviu.

Îţi mulţumesc pentru atenţie şi sper să te cunosc cât mai curând.

Doru,

CEO Kiwi Agency

Distribuie acest articol pe retelele tale preferate de Social Media

Despre Autor

kiwiadmin
kiwiadmin

Localizare




Site Map

Contacteaza-ne


Academician Petre P. Negulescu Nr.12 Timisoara