Angajăm Copywriter pentru a lucra pe proiecte naționale

 

Meseria de copywriter este una dintre cele mai importante din domeniul marketingului și al publicității. Nu este o meserie ușoară și nu este pentru oricine. Necesită efort concentrat și un nivel de ambiție peste medie. Dar dacă ai deja puțină experiență în acest domeniu, nu trebuie să intrăm mai mult în detaliu, deoarece știi despre ce vorbim.

Pentru postul pe care îl oferim nu sunt necesare studii în domeniul marketingului sau studii superioare în general. Dacă poți genera rezultate notabile prin ceea ce scrii, ești potrivit și ne dorim să ni te alături la Kiwi Agency pentru a face acest lucru împreună.

Nivel de experiență: mediu-avansat (este necesară prezentarea portofoliului)

Ce anume faci dacă ești copywriter în cadrul agenției noastre:

  • creezi titluri (de newsletter, de articol, pentru bannere etc) persuasive și de impact, care să producă rezultatele cerute de un anumit proiect;
  • creezi texte de newsletter, articole de blog, pagini web (landing, squeeze page și altele) într-un format clar, concis și persuasiv;
  • este necesar să editezi și să corectezi gramatical texte; în mod special cele de newsletter provenite de la clienți din domenii specializate, care creează conținut propriu. Punem accentul pe rezultatele și autenticitatea proiectelor pentru care lucrăm;
  • creezi CTA-uri (Call To Action) care să genereze rezultate.
  • creativitatea este binevenită. Dacă aduce rezultate :);
  • ai posibilitatea să propui și să dezvolți idei de concept inovative și de impact;
  • te familiarizezi cu proiectele agenției, cu publicul cărora se adresează aceste proiecte, precum și cu activitățile și practicile din domeniile respective;
  • lucrezi pe mai multe proiecte simultan, uneori sub presiune și cu termene limită;
  • ești și rămâi mereu la curent cu trendurile;
  • pentru că doar ceea ce măsori poți îmbunătăți, creezi periodic rapoarte informative în legătură cu activitatea pe care o desfășori. Vom folosi aceste rapoarte pentru a ne îmbunătăți constant activitatea și serviciile.
  • colaborezi cu ceilalți membri ai echipei atunci când este necesar și îndeaproape cu directorul de creație, pentru a genera cele mai calitative texte posibil.
  • folosești strategii avansate de e-mail marketing (cele pe care nu le cunoști le afli de la noi) și dezvoltăm împreună noi strategii.

Cum știi dacă ești candidatul ideal pentru acest post?

  • ai experiență în copywriting. Nu contează perioada de timp, dar este necesar portofoliul cu minim 5 proiecte realizate și estimarea impactului pe care contribuția ta a adus-o acelor proiecte.
  • cunoști gramatica și ortografia limbii române la un nivel avansat, și le poți folosi eficient atât pentru textele create de tine, cât și pentru cele pe care va trebui doar să le corectezi și editezi;
  • te documentezi înainte de a începe să lucrezi pe orice proiect. Așa cum probabil că știi deja, acest aspect este deosebit de important în meseria de copywriter.
  • chiar dacă în majoritatea timpului lucrezi singur pe texte, colaborezi bine cu ceilalți membri ai echipei atunci când este necesar;
  • lucrezi bine pe bază de feedback și înțelegi limitările pe care un anumit proiect le poate avea;
  • ești bine organizat și te educi încontinuu (acestea nu sunt doar simple cuvinte: vei avea nevoie de aceste abilități în munca ta de zi cu zi);
  • te descurci fără probleme într-un editor text de uz larg (de preferat Microsoft Office Word);
  • îți dorești să lucrezi într-un mediu profesional, să aduci un impact asupra unor proiecte naționale, dar și să îți dezvolți încontinu abilitățile pentru a putea susține performanța pe termen lung în cariera ta;

Ce îți oferim dacă vei lucra la Kiwi Agency?

  • posibilitatea de a avea un impact semnificativ asupra unor importante proiecte naționale;
  • feedback personalizat legat de activitatea ta profesională și sprijin constant pentru a evolua în carieră;
  • garanția că toate ideile tale vor fi luate în calcul;
  • salariu fix, pe care îl vei primi de fiecare dată, fară întârziere;
  • bonusuri procentuale bazate pe indicatori de performanță;
  • distracție (obligatoriu); 🙂
  • o echipă de profesioniști care este nerăbdătoare să te cunoască;
  • materiale de studiu și training-uri pentru a te susține în dezvoltarea ta profesională;
  • spațiu de lucru inovativ și modern;
  • un birou doar al tău, la care să te simți cât mai confortabil și relaxat;
  • laptop/PC pe care să îți desfășori activitatea;
  • cărți de vizită;
  • teambuilding-uri periodice;
  • atmosferă relaxată;
  • te poți destinde oricând cu muzică;
  • posibilitatea de a scrie și publica articole pe blogul agenției, unde să îți prezinți expertiza unui public interesat;
  • cafea, ceai, apă la discreție și periodic alte bunătăți.

Dacă tu consideri că te regăsești în cele de mai sus așteptăm CV-ul tău, împreună cu portofoliul, pe adresa contact@kiwiagency.ro. Noi le vom studia cu interes și dacă vom considera că ai putea fi persoana potrivită pentru acest post te vom contacta pentru a stabili un interviu.

Detalii despre Kiwi Agency și serviciile noastre găsești aici 👉 kiwiagency.ro

P.S. Un prim pas pentru a ști dacă ești potrivit pentru acest post l-ai făcut deja dacă, în timp ce ai citit articolul, ai descoperit greșeala de ortografie pe care am făcut-o intenționat. 🙂

Distribuie acest articol pe retelele tale preferate de Social Media

Despre Autor

kiwiadmin

  • Larisa Boţ

    De fapt, am găsit mai mult de o greșeală de ortografie în text…😁 Calitativ nu cred ca poate suporta grade de comparație sau, cel puțin, în logica mea nu o face și, da, membri cu un singur i în cazul ăla. P.S. Ar trebui sa revizuiți și ideea de punct și virgulă și să vedeți că ar trebui folosit peste tot până la ultima bulină.