5 motive pentru care afacerea ta merită să fie promovată prin Google AdWords

5 motive pentru care afacerea ta merită să fie promovată prin Google AdWords

 

Marketingul s-a schimbat mult în ultimii ani, iar una dintre platformele care a contribuit la această schimbare și a influențat-o este Google AdWords – una dintre cele mai eficiente metode existente pentru promovare plătită.

Indiferent dacă ai o companie multinațională, o afacere mică sau o organizație, Google AdWords ți se potrivește. Asta deoarece toate cele enumerate anterior au un lucru în comun: cu toții își doresc să ajungă la clienții și potențialii lor clienți din mediul online.

În cazul în care nu folosești sau nu vezi potențialul Google AdWords, ar trebui să te gândești serios la cum ar putea să te ajute. Îți voi enumera mai jos câteva motive pentru care ar trebui să îți promovezi produsele sau serviciile pe această platformă.

  1. Google AdWords îți crește numărul clienților și al potențialilor clienți

Dacă realizezi campanii bune de Google AdWords, atunci există un mari șanse ca potențialii tăi clienți să ajungă pe website-ul tău și, eventual, să realizeze o acțiune (de exemplu, să cumpere sau să completeze un formular). Platforma îți permite să îți concentrezi reclamele pe cei care caută ce ai tu de oferit.

  1. Este o platformă de marketing flexibilă

Așa cum spuneam și la începutul articolului, Google AdWords se potrivește pentru orice fel de organizație. De asemenea, este compatibilă cu mai multe platforme de marketing și software-uri. De exemplu, poți analiza rezultatele unei campanii realizate pe platformă folosind foile de calcul Excel.

Campaniile se pot concentra pe categorii specifice de utilizatori. Se pot targeta persoane care folosesc un anumit device, persoane din anumite locații sau utilizatori care vizitează website-uri ale Google, precum YouTube, motorul de căutare Google și alte website-uri care permit reclamele Google AdWords.

Bugetele campaniilor de AdWords pot fi setate în concordanță cu suma pe care îți dorești să o cheltuiești pe astfel de reclame. Pentru fiecare campanie creată este setat un buget zilnic și un buget per click, care nu va fi depășit de Google – deci ai siguranța că bugetul nu va fi depășit decât dacă decizi tu asta.

  1. Prin intermediul Google AdWords poți avea un ROI mare

Spre deosebire de alte platforme, pe AdWords plătești pentru click-ul dat pe reclama ta, nu pentru afișare. Odată ce campania ta este optimizată pe platformă, poți avea un ROI (rata de recuperare a investiției) pe care nu l-ai putea atinge prin alte strategii de marketing.

Desigur, acest lucru durează, iar între timp trebuie monitorizat tot ce se întâmplă cu campaniile tale, sunt necesare teste și trebuie trase concluzii. Platforma îți permite să verifici totul și să ții sub control, deoarece este transparentă și oferă tot felul de informații utile.

Atunci când vezi că o campanie îți rezultă într-un ROI mare, investește mai departe în ea. Dacă vezi că ai campanii care te costă, iar rezultatele întârzie să apară, renunță la ele.

  1. Poți vedea rapid rezultate

Platforma îți oferă rapoarte ușor de interpretat imediat după ce campania ta începe să ruleze. Astfel, este ușor să monitorizezi performanța campaniilor pe care le realizezi, deoarece în panoul de control AdWords găsești datele necesare, precum numărul de click-uri, costul per click și multe alte variabile.

  1. Îți creezi trafic „de calitate” pe site

Google este una dintre cele mai mari companii existente în lume. Milioane, poate chiar miliarde de persoane caută și dau click pe reclame Google în fiecare zi. Asta înseamnă că aceste ad-uri ar putea aduce mult trafic pe site-ul afacerii tale.

După spusele Google, gigantul are algoritmi care afișează doar reclame relevante persoanelor relevante, în funcție de parametrii campaniilor setate (de exemplu, în funcție de interese sau de cuvântul cheie căutat pe Google). Asta înseamnă că reclamele pe Google AdWords sunt văzute exact de cei direct interesați, de cei care caută în mod explicit ceea ce este oferit în respectivele ad-uri. În momentul în care utilizatorul a dat click pe reclama ta, drumul înspre a face o acțiune este în mâinile sale… și depinde mult și de modul în care este construit website-ul.

Acestea fiind spuse, există o mulțime de beneficii pe care le poți avea dacă folosești Google AdWords. Dacă produsul sau serviciul tău este unul de calitate, cerut pe piață, iar campaniile de pe platformă sunt bine optimizate, atunci rezultatele cu siguranță nu vor întârzia să apară.

În plus, dacă îți dorești rezultate maxime pe această platformă, țin să îți menționez că noi, Kiwi, ne putem ocupa de contul tău de Google AdWords de la A la Z. Așadar, nu ezita să ne contactezi aici.

Îți doresc mult succes și sunt nerăbdătoare să îți scriu în curând un nou articol.

 

Antonia

 

Distribuie acest articol pe retelele tale preferate de Social Media

Despre Autor

Antonia Zărnescu
Antonia Zărnescu

PR Executive la Kiwi de doi ani și un pic. Pasionată de digital, de tot ce mișcă în marketingul online și iubitoare înrăită de pisici. Te țin la curent cu noutăți din social media și digital marketing.

Localizare




Site Map

Contacteaza-ne


Academician Petre P. Negulescu Nr.12 Timisoara